понедељак

Umor




Još jedna teška i sparna noć
ja te čekam a znam da nećeš doć
tražim te u snovima al gubim moć
tako sam slab zovem tebe u pomoć

znam da ni u ovaj san meni nećeš doći
znam neće biti ništa osim duge noći
al neće vječno i ona mora kako tako proći
vjerovatno teško al jutro će ipak doći

sve mi je teže, i ne mogu sklopiti rime
ne pomaže više ni pomisao na tvoje ime
došlo je teško vrijeme i ne ponosim se s time
al znam da proljeće dolazi poslije svake zime

to me nekako na čudan način tješi
možda sada ne mogu naći prave riječi
al život će mi i dalje po malo teći
jer neću dopustiti da budeš kraj mojoj sreći

idem sada zaploviti u svoje noćne more
i što bolje prebroditi noć prije zore
iako mi nećeš doći večeras u moje snove
znaj da cu te kao i svake očekivati i noći ove.

Нема коментара: